Tietosuojakäytäntö

Kankaanpään itsepuolustuskoulun kotisivulla itsepuolustuskoulu.com Y-tunnus 3315718-6 paikassa Kankaanpää käsittelee asiakkaan toimittamia henkilötietoja, jotka täyttävät ja vahvistavat käyttöehtojen, sähköisten tilausten ja toimitusten käsittelyn sekä tarvittavan tiedonvälityksen lain edellyttämän ajan kuluessa.

Yleiset säännökset

Henkilötietolaki (523/99) 10 §

Rekisterinpitäjä:

Kankaanpään itsepuolustuskoulu ry

Jämintie 10

38700 Kankaanpää,

info@itsepuolustuskoulu.com

Henkilötietoja ovat kaikki tiedot, jotka liittyvät tunnistettuun tai tunnistettavissa olevaan luonnolliseen henkilöön.

Henkilötietojen lähde

1. Joitakin henkilötietoja käsitellään suostumuksen perusteella markkinoinnissa. Esim. suoramainonta uutiskirjeinä. Tilaamalla uutiskirjeen hyväksyt tällaisen henkilötietojesi käsittelemisen. Katso alta, miten henkilötietojasi tullaan käsittelemään tässä yhteydessä.

2. Rekisterinpitäjä käsittelee vain asiakkaan tunnistetiedot ja yhteystiedot, jotka ovat välttämättömiä ostosopimuksen täyttämiseksi;

3. Rekisterinpitäjä käsittelee henkilötietoja lähetys- ja kirjanpitotarkoituksiin sekä sopimuspuolten tarvittavan tiedon välittämiseen lain edellyttämän ajan verran. Henkilötietoja ei julkisteta eikä niitä siirretä muihin maihin.

Kerättävät henkilötiedot:

- Nimi
- Osoite
- Puhelinnumero
- Sähköpostiosoite

Tietojenkäsittelyn tarkoitus

Rekisterinpitäjä käsittelee Asiakkaan henkilötietoja seuraavissa tarkoituksissa:

1. Asiakkaan luoma sähköinen tilaus, josta ilmenee nimi, osoite, sähköposti, puhelinnumero

2.  Käsittelee ja kerää hyväksyntää tietojen käyttämiseen markkinoinnissa, mukaan lukien uutiskirjeet sähköpostitse ja muut suoramarkkinointitavat, sekä viestinnässä sellaisten sosiaalisten medioiden kautta, joissa olet hyväksynyt yhteyden kanssamme. Voimme myös käyttää henkilötietojasi kohdistaaksemme sinuun suoramarkkinointia internetissä sekä sosiaalisessa mediassa, kuten Facebookissa tai Googlessa.

2. Noudattaa Asiakkaan ja Rekisterinpitäjän välisestä sopimussuhteesta johtuvaa lakia ja määräyksiä;

3. Henkilötiedot ovat välttämättömiä ostosopimuksen täyttämiseksi. Sopimusta ei voida tehdä ilman henkilökohtaisia tietoja.

Henkilötietojen tallennuksen kesto

1. Rekisterinpitäjä tallentaa henkilötietoja niin kauan kuin on tarpeen Rekisterinpitäjän ja Asiakkaan välisestä sopimussuhteesta johtuvien oikeuksien ja velvoitteiden täyttämiseksi ja kolmen vuoden ajan sopimussuhteen päättymisen jälkeen;

2. Rekisterinpitäjän on poistettava kaikki henkilökohtaiset tiedot henkilötietojen säilyttämiseen tarvittavan ajan kuluttua.

3. Henkilötietoja säilytetään niin kauan, kun henkilötietoja tarvitaan siihen tarkoitukseen, jota varten tiedot kerättiin. Tämä tarkoittaa sitä, että henkilötiedot markkinointitarkoituksiin poistetaan mikäli uutiskirjeen tilaus peruutetaan tai suostumus perutaan. Tilausten tekemiseen tai sopimuksiin Kankaanpään itsepuolustuskoulun kanssa liittyvät henkilötiedot poistetaan, kun sopimus on täytetty ja kaikki sopimuksen ehdoista johtuvat velvoitteet ovat täytetty. Henkilötiedot, jotka liittyvät Kankaanpään itsepuolustuskoulun laillisten velvollisuuksien toteuttamiseen poistetaan niin pian, kun lailliset velvoitteet ovat täytetty.

Henkilötietojen vastaanottajat ja käsittelijät

Asiakkaan henkilötietoja käsittelevät kolmannet osapuolet ovat Rekisterinpitäjän alihankkijoita. Näiden alihankkijoiden palvelut ovat välttämättömiä, jotta sopimus sähköisen tilauksen hankkimisesta ja käsittelystä Rekisterinpitäjän ja Asiakkaan välisessä sopimuksessa voidaan toteuttaa.

Rekisterinpitäjän alihankkijoita ovat:

• Webnode AG (verkkokauppajärjestelmä);
  • Rahtiyhtiö;
  • Google Analytics (kotisivun analytiikka);

Asiakkaan oikeudet

Asiakkaalla on oikeus:

1. oikeus tutustua henkilötietoihin;

2. oikeus henkilötietojen oikaisuun

3. oikeus henkilötietojen poistamiseen;

4. oikeus vastustaa henkilötietojen käsittelyä;

5. oikeus tietojen siirrettävyyteen;

6. oikeus peruuttaa suostumuksensa henkilötietojen käsittelyyn kirjallisesti tai sähköpostitse osoitteeseen: info@itsepuolustuskoulu.com;

Henkilötietojen turvallisuus

1.  käyttäjärekisterin tiedot on tallennettu rekisterinpitäjän järjestelmään, joka on suojattu käyttöjärjestelmän suojausohjelmiston avulla. Rekisterinpitäjä on tehnyt teknisiä varotoimenpiteitä tietojen tallennustilojen turvaamiseksi, erityisesti varmistanut pääsyn tietokoneelle salasanan avulla, käyttänyt virustentorjuntaohjelmistoa ja ylläpitänyt tietokoneita säännöllisesti. Järjestelmään tallennettuihin rekisterin sisältämiin tietoihin pääsevät ja niitä ovat oikeutettuja käyttämään vain tietyt, ennalta määritellyt rekisterinpitäjän edustajat..

Loppusäännökset

1. Tekemällä sähköisen tilauksen verkkosivustolla itsepuolustuskoulu.com Asiakas vakuuttaa olevansa tietoinen kaikista henkilötietosuojaehdoista ja hyväksyy ne täysimittaisesti;

2. Asiakas hyväksyy nämä säännöt valitsemalla valintaruudun tilauskaavakkeessa;

3. Rekisterinpitäjä voi päivittää nämä Säännöt milloin tahansa. Uusi, päivitetty versio on julkaistava tällä verkkosivulla.

Nämä säännöt tulevat voimaan 7.7.2023