Muut palvelut

KOULUT

Haluamme tukea ja edistää erityisesti lasten ja nuorten liikuntamahdollisuuksia ja tarjoamme kouluille mahdollisuuden ilmaisiin liikuntatunteihin osana opetussuunnitelman mukaista liikuntakoulutusta. Olemme päivittäneet valmiita paketteja aikaisemmin saatujen kokemusten perusteella.

Ota siis rohkeasti yhteyttä, jos oppilaitoksenne haluaa järjestää vaihtoehtoisia liikuntatunteja!!

Yritykset, Yhdistykset ja muut ryhmät

Kankaanpään itsepuolustuskoulu tarjoaa itsepuolustus-, kamppailu-, kuntoilu- ja hyvinvointikoulutuksia myös erikseen eri ryhmille, kuten yritykset, yhdistykset tai muut ryhmät. Jos mielessä on esimerkiksi työyhteisön TYKY- päivät, työpaikkaliikunnat, polttarit /vast. Ota yhteyttä niin räätälöidään teille sopiva paketti!