Käyttöehdot

Y-tunnus 3315718-6

Jämintie 10, 38700 Kankaanpää

info@itsepuolustuskoulu.com

Tervetuloa Kankaanpään itsepuolustuskoulun verkkokauppaan. Ennen kuin käytät sivustoamme tai teet tilauksia, lue seuraavat käyttöehdot huolellisesti. Nämä ehdot määrittävät oikeutesi, vastuusi ja rajoituksemme verkkokauppamme käytössä. Käyttämällä tätä verkkokauppaa hyväksyt noudattavasi näitä ehtoja kokonaisuudessaan.

Tilaukset ja maksut
1.1 Verkkokaupastamme löydät erilaisia harrastustoimintaan liittyviä tuotteita. Voit tehdä tilauksen valitsemalla haluamasi tuotteet ja lisäämällä ne ostoskoriin.
1.2 Tilauksen tekeminen edellyttää yhteystietojen antamista.
1.3 Maksutapahtumat hoidetaan turvallisesti verkkokaupan tarjoamien maksuvaihtoehtojen kautta. Hyväksymme tällä hetkellä maksutavaksi tilisiirron.
Hinnat ja toimituskulut
2.1 Verkkokaupassamme esitetyt hinnat ovat voimassa ilmoitetun ajan tai niin kauan kuin tuotteita on saatavilla.
2.2 Hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron.
2.3 Toimituskulut lisätään tilauksen loppusummaan ja ne näkyvät selkeästi ostoskorissa ennen tilauksen vahvistamista.
Toimitus
3.1 Pyrimme toimittamaan tilaukset mahdollisimman nopeasti ja luotettavasti. Toimitusaika voi kuitenkin vaihdella tuotekohtaisesti ja alueesta riippuen.
3.2 Toimitamme tuotteet valitsemasi toimitustavan mukaan. Varmista tilauksen yhteydessä, että toimitusosoite on oikein.
3.3 Mahdolliset toimituksessa tapahtuneet vahingot tai virheet tulee ilmoittaa välittömästi asiakaspalveluumme.
Palautukset ja reklamaatiot
4.1 Jos et ole tyytyväinen saamaasi tuotteeseen, sinulla on oikeus palauttaa se alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
4.2 Palautus- ja reklamaatiotapauksissa ota yhteyttä kotisivujen lomakkeen kautta, jotta voimme ohjata sinut asianmukaisiin palautus- tai reklamaatiomenettelyihin.
Henkilötietojen käsittely
5.1 Verkkokauppamme käyttää henkilötietojasi ainoastaan tilausten käsittelyyn ja toimittamiseen. Tietosuojakäytäntömme määrittelee tarkemmin, miten käsittelemme ja suojaamme henkilötietojasi.
Immateriaalioikeudet
6.1 Verkkokaupan sisältö, mukaan lukien tekstit, kuvat, grafiikat, logot ja muu aineisto, on suojattu immateriaalioikeuksilla, joihin kuuluu tekijänoikeudet, tavaramerkit ja muut vastaavat oikeudet.
6.2 Verkkokaupan sisältöä ei saa kopioida, levittää tai muutoin hyödyntää kaupallisiin tarkoituksiin ilman nimenomaista kirjallista lupaa.
Vastuunrajoitus
7.1 Verkkokauppa tarjotaan sellaisena kuin se on, ja emme anna mitään suoria tai epäsuoria takuita sen toimivuudesta tai saatavuudesta.
7.2 Emme vastaa mahdollisista vahingoista, jotka johtuvat verkkokaupan käytöstä tai sen käytön estymisestä.
7.3 Emme vastaa kolmansien osapuolten verkkosivustoista, joihin verkkokaupan sivusto voi sisältää linkkejä.
Muutokset käyttöehtoihin
8.1 Pidätämme oikeuden muuttaa näitä käyttöehtoja milloin tahansa ilman erillistä ilmoitusta. Päivitetty versio käyttöehdoista on voimassa heti sen julkaisemisen jälkeen verkkokaupassa.
Ole hyvä ja ota yhteyttä kotisivujemme lomakkeella, jos sinulla on kysymyksiä tai tarvitset lisätietoja.